אודות משק כנפיים

מרכז למנהיגות, יזמות,

פיתוח קריירה וחינוך

מרכז משק כנפיים – המרכז עוסק בשינוי אמיתי ומשמעותי עבור נשים. עוזר להן לפרוץ חסמים מגדריים ואישיים ולהגשים את עצמן במלוא היכולות. “משק כנפיים” מכשיר בארבעה תחומים חשובים: מנהיגות, יזמות, קריירה וחינוך. זו הדרך שלנו להשפיע ולשנות את המציאות הקיימת של אי שוויון מגדרי, ולהביא הרבה יותר נשים למימוש עצמי.

מייסדת נעמה שקד לוי (MA), יועצת ארגונית, מרצה ומנחת קבוצות, בעלת ניסיון אקדמי של למעלה מ 15 שנה בקידום שוויון מגדרי. פועלת בקידום יזמות נשים ברשויות מקומיות, בקהילות עסקים, קהילות נשות עסקים, ייעוץ וליווי עסקי.

מייסדת ומפתחת השיטה – נעמה שקד לוי: הכול התחיל לפני למעלה מעשור, כשהחלטתי לפרוץ תקרות זכוכית ולפתוח את העסק שלי. אני זוכרת את הרגע שבו עמדתי בבית, מתלבטת אם לקפוץ למים ולהיות עצמאית או לוותר על החלום.

במיוחד בשנה האחרונה, תוך כדי מלחמת “חרבות ברזל” בעודי מפונה ומשרתת במילואים, פשוט הבנתי שעבודה כעסק של אישה אחת מגבילה את יכולתי להשפיע, ולכן החלטתי לקפוץ מדרגה ולהפוך למרכז מוכר עם שיטה מסודרת, כדי שאוכל להשפיע יותר, להפיץ את השיטה ולהגיע להרבה יותר נשים!

השליחות שלי היא לעזור לנשים להעז, להגשים את עצמן ולהרוויח בהתאם! ההגשמה הזו גורמת לי לאושר גדול כי כשנשים מבינות, מעיזות, פורשות כנפיים ופשוט עפות למעלה – השינוי הזה משפיע לא רק על חייהן, אלא גם על משפחותיהן ועל החברה כולה.