כנפיים לנשים פורצות דרך

אז מה הקשר בין נשים פורצות דרך וכנפיים?

באמת למה כנפיים? אני זוכרת את היום ואת הרגע המדויק שממש הרגשתי אותן יוצאות, הייתי בעיצומו של טיפול “רוחני”, אישה מדהימה שטיפלה בי אנרגטית. הטיפול החל כשהיא עומדת מאחורי ואז, היא זזה קדימה פתאום – ואני הרגשתי אותן ממש יוצאות. הכנפיים שלי פרצו הישר מאמצע הגב, ממש ככה הרגשתי, פיזית. ברגע שהרשיתי לעצמי להיות במלואי. תחושה מדהימה. יש משהו כל כך עוצמתי ומשמעותי בלהרשות לעצמך להיות עם כנפיים – להיות במלואך בעולם. אז אמנם נהגתי על טנקים ולא הייתי טייסת 😉 אבל הכנפיים שלי ושל אחרות ואחרים סביבי הן משנות חיים.

נשים פורצות דרך

אז איך תהליך כל כך אישי קשור לנשים פורצות דרך? בתהליך יצירת המשחק שלי, ממש דמיינתי איך המשחק ישמע כשנשחק בו, היה לי ברור שמוטיב הכנפיים חייב להיות נוכח בכל קלף, כל אישה והסיפור שלה,  מחוברת לעוצמות שלה, ברגע מכונן.

נשים פורצות דרך, בחיים ובמשחק הן נשים רגילות, הן לא פורצות דרך כל יום, הן הרי בנות אנוש. אבל כולן חוו את הרגעים האלה, אלה שכולנו מרגישות ומרגישים בהם את התחושה הזו של “לעוף באוויר”, שאנחנו ב FLOW, שזה בדיוק מה שצריך להעשות עכשיו, שזה בדיוק היעוד שלנו – אלו הם הרגעים שהכנפיים שלנו פרושות לרווחה.

זה כמובן לא מוגבל לגיל או למגדר שלנו, בכולנו יש את היכולת הזו – להיות בדיוק עצמי פנימה, בחיבור לעוצמות, למה שמניע אותנו ומשם לעוף למעלה.

כנפיים

לפעמים נדמה לי, שדווקא לבנות ולנשים החברה שלנו נוטה לקצץ את הכנפיים – המבט החיצוני עלינו ממשמע אותנו – מה יגידו? מה יגידו על המקצוע שבחרת, מה יגידו על איך שאת נראית, מה יגידו על איך את מתלבשת, מה יגידו אם תהיי איתו או איתה או בלעדיו? מה יגידו… מה יגידו מקצץ לנו את הכנפיים, את הקשר אל העוצמות הפנימיות שלנו – מה יגידו? שיגידו. איזו עוצמה, איזה כנפיים, כמה השפעה והשראה! מגישה לנו שיר, שנזכור, תזכרו לכוווולנו יש כנפיים, בכל גיל, בכל צבע, בכל מין, כי כולנו בני ובנות אנוש.

לכולנו יש כנפיים
לכל אחת ואחד מאיתנו יש כנפיים
מקופלות או פרושות
קצוצות או שקופות
צעירות או מבוגרות
אבל בכוולנו הן קיימות.
לקחת שאיפה ולאפשר להן
להיפתח, להתרחב, לגדול
להתחזק, להעיז
תזכרו – ותפרשו אותן

שלכן/ם נעמה

השארת תגובה