אירוע יום האישה

אירוע יום האישה

יש פעמים שבהם את פשוט עושה. כי כשאת מאמינה במשהו באמת מכל הלב, את מקשיבה לבטן וללב ועושה. אחר כך שואלת שאלות, משתיקה את הדאגות וממשיכה.

אירוע יום האישה

אז השנה אני עצמי מפיקה את אירוע יום האישה בדיוק כמו שאני מאמינה שהוא צריך להיות. האירוע נקרא “פורצת גבולות – אירוע עוצמתי ליום האישה בדרום” ויש בו את כל מה שחשוב לי. קודם כל שותפה נהדרת שחולקת איתי את הערכים שלי, שגם לה נמאס מכל האירועים הרדודים שלא באמת מרגשים ונותנים ערך – ולעשות יחד זה נפלא!

עבודה של נשים:

הדבר השני הוא שהכול באירוע הוא עבודה של נשים ההפקה, העיצוב, דוכני המכירה, הקינוחים, דפוס, עיצוב פרחים, ההרצאות, מופע התיפוף – הכל של ועל ידי נשים. למה? כי מודלינג זה חשוב, כי לקדם נשים זו דרך חיים וזה כבר ממש האופן שבו אני חושבת. אז כל מה שצריך באירוע גדול, את הכל נשים עושות וזה תענוג לעבוד בשותפות, כל אחת ואחת מתוך המקום העוצמתי שלה.

ומה עוד? משמעות. כן משמעות, כאנתרופולוגית אני יודעת שלכולנו חשובה המשמעות בחיים שלנו – בעבודה, במשפחה, חלומות, מסורות, מנהגים, טקסים – להכל יש משמעות. אני מאמינה שערב של בילוי יכול להיות לא רק עם משמעות אחת אלא עם הרבה משמעויות! לכן המרצות והסיפורים שלהן נבחרו בקפידה, חשוב לנו שכל אישה בקהל תוכל למצוא לה דמות או סיפור שאיתם היא מזדהה. מתוך ההקשבה ירדו אסימונים, יפתח משהו בלב, בראש, שיאפשר להסתכל על צמתים בחיים בצורה אחרת – להבין את עצמנו בצורה עמוקה.

השראה:

עוד דבר שחשוב לנו באירוע יום האישה הוא השראה. אנחנו רוצות לתת השראה, שכל מי שמגיעה תיקח אליה ללב ולראש השראה – שתוכל לחשוב על הדברים אחרת, לבחור לפעול אחרת, אולי להגשים חלום, אולי לקבל סוג של זריקת אומץ, שנעז ללמוד להיות קשובות לעצמנו, למי שאנחנו באמת ולא להיות רק מה שמצופה מאיתנו. השראה היא פשוט נהדרת.

הגשמה:

והדבר האחרון והכי חשוב באירוע יום האישה הוא ההגשמה. אנחנו יודעות שנשים הן כוח אדיר ושיש לנו את היכולת להגשים כל חלום. בסוף הערב, אנחנו מקוות שגם הנשים שיגיעו ירגישו את זה. יש בנו עוצמה, אנחנו יכולות לעשות ולהגשים כל מטרה, גם אם אנחנו לא רגילות להגיד לעצמנו שאנחנו גיבורות ואלופות, חכמות ונהדרות – אנחנו כאלה, כל אחת בדרכה שלה. נדמה לי שכנשים אנחנו צריכות ללמוד להקשיב ללב שלנו גם בנוגע לעצמנו ואז אין לי ספק, יהיה כאן אחרת לגמרי.

אז ב8.3 אני ושירי שותפתי נהיה באירוע יום האישה “פורצת גבולותאירוע עוצמתי ליום האישה בדרום” מחכות לכן בהתרגשות ואהבה.

שלכן נעמה

 

השארת תגובה